ÁSZF

Preambulum

 

Üdvözöljük honlapunkon! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!

A https://elenakeplingerbeautyacademy.hu honlapot az Elena Keplinger Hungary Korátolt felelősségű Társaság (továbbiakban: Vállalkozó) üzemelteti.

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben Ön (továbbiakban: Vevő, Megrendelő) a honlapon keresztül rendel meg tőlünk termékeket, úgy a közöttünk létrejövő magyar nyelvű szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek és a Részletes Tájékoztató a Vásárlás Menetéről című dokumentum (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Tájékoztatjuk, hogy a megrendelése Társaságunk általi visszaigazolásával Ön és Társaságunk között létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amelyet Társaságunk 5 évig megőriz. 

Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és az Elena Keplinger Hungary Kft.-t illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit. Jelen ÁSZF mellékletét képezik a honlapon elérhető tájékoztatók és nyilatkozat-minták, valamint a honlapon külön elérhető tájékoztatások. A Részletes Tájékoztató a Vásárlás Menetéről című dokumentumban nem szabályozott kérdések tekintetében az ÁSZF az irányadó.

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön kifejezetten elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!

Az Ön és az Vállalkozó között létrejött szerződésre a kötelezően alkalmazandó jogszabályok mellett a jelen ÁSZF vonatkozik. A jelen ÁSZF rendelkezéseit az Vállalkozó a vonatkozó jogszabályok keretei között jogosult megváltoztatni. Kérjük, hogy az ÁSZF rendelkezéseit minden vásárlás előtt szíveskedjen elolvasni! Az ÁSZF esetleges módosítása a honlapon történő megjelenéstől (7.8. kivételével) hatályos . Az esetleges változtatások a már addig létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.elenakeplingerbeautyacademy.hu weboldalon található elektronikus webáruházban, a webáruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között a szerződésben leírt módokon jön létre

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

1.1. Jelen ÁSZF a szerződéskötési folyamat során kiadott ajánlatokkal, rendelés‐visszaigazolásokkal, számlákkal és minden egyéb az adott megrendelésre vonatkozó dokumentumokkal összhangban értelmezendők, s a felek között létrejövő és a felek egyéb megállapodása hiányában jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései az irányadóak. Az ÁSZF a felek jogviszonyának általános feltételeit, a felek jogait és kötelezettségeit határozza meg.

1.2. Jelen ÁSZF‐től történő bármely eltérés csak Megrendelő és Vállalkozó által aláírt és jóváhagyott írásos formában érvényes. Írásbeli megállapodásnak számít a felek között levélben, vagy telefax, illetve elektronikus levelezés körében történt és honlapon történt nyilatkozattétel is, ha azt a másik fél kifejezetten elfogadta. Az írásbeli nyilatkozatokat a másik fél Megrendelésben megadott címére, telefax számára vagy elektronikus levélcímére (email) kell elküldeni vagy a honlapon kifejezetten el kell fogadni.

1.3. Jelen ÁSZF kiterjed a magánszemély fogyasztó Megrendelőkre, a gazdasági társaság illetve egyéni vállalkozó és egyéb szervezetű megrendelőkre, kozmetikusokra és szakemberekre (Üzleti Megrendelő) is, aki gazdasági vagy szakmai tevékenységi körén belül eső célból köti meg a szerződést. Az Üzletei Megrendelők a továbbiakban együttesen úgy is, mint: „Megrendelők illetve Megrendelő”.

1.4. Jelen ÁSZF 2018. február 1. napjától visszavonásig hatályos.

Bemutatkozó adatok, fogalmak, értelmező rendelkezések

 

Vállalkozás adatai

 

Név:

Elena Keplinger Beauty Academy – Hegedűs Szandra EV.

 

Székhely:

2135 Csörög Szabadság u 26.

 

Levelezési cím:

.2135 Csörög Szabadság u 26.

 

Üzlet, átvételi pont címe:

Online vásárlás 

 

Nyilvántartásba vevő bíróság:

Budapest Környéki Törvényszék Bírósága

 

Nyilvántartási száma:

55963550

 

Adószám:

57341633-1-33

 

Képviselő:

Hegedűs Szandra ügyvezető

 

Telefonszám: 06301346010

 

E-mail:

info@elenakeplingerbeautyacademy.hu

 

Honlap:

www.elenakeplingerbeautyacademy.hu 

 

Bankszámlaszám:

12026001-01768502-00100004

 

Tárhelyszolgáltató

Adatai

 

Tárolás helye:

 

Elérhetőség (tel./e-mail)

 

Felelős személy:

 

 

Szerződésben előforduló fogalmak meghatározása:

Felek: Vállalkozó (Vállalkozó) és Vevő együttesen

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, amelynek egyik alanya fogyasztónak minősül

Honlap: a www.elenakeplingerbeautyacademy.hu weboldal, amely távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköznek minősül

Szerződés: Vállalkozó, mint Vállalkozó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon forgalomba hozott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

Megrendelő: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő, és/vagy regisztráló szerződést kötő személy, vagy gazdasági társaság, szakmai partner, illetve egyéni vállalkozó és egyéb szervezetű megrendelő, kozmetikus és szakember, üzleti Megrendelő is, aki gazdasági vagy szakmai tevékenységi körén belül eső célból köti meg a szerződést.

Külföldi megrendelő: Nem belföldi rezidens megrendelő, akinek lakó-tartózkodási helye vagy székhelye és a szállítási címe nem Magyarországon van és/vagy magyar nyelven nem kommunikál.

A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) jótállás: a Polgári Törvénykönyv szerinti, valamint külön jogszabályban a fogyasztói szerződésekre meghatározott kötelező jótállás

Vonatkozó jogszabályok

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

  1. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
  2. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);

 

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

Az ÁSZF elfogadása

A Megrendelő a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A www.elenakeplingerbeautyacademy. hu honlapon keresztül történő vásárlással a Megrendelő elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul a Megrendelő és a Vállalkozó között létrejövő szerződés részét képezi.

3.1. A szerződés nyelve

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

3.2  Árak

Az árak forintban értetendőek.  Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk. A weboldalon szereplő árak a csomagolással, szállítással kapcsolatban felmerülő plusz költségeket nem tartalmazzák, ezek minden esetben külön kerülnek fel a megrendelési visszaigazolásra.

Az árak a termékek mellett a külföldi megrendelések teljesítése érdekében EUR-ban is feltüntetésre kerül. Külföldi megrendelők EUR-ban is fizethetnek. Ennek ellenére a magyar forint az elszámolás alapja és az irányadó ár.

A Vállalkozó az adott termék árát a megrendelés időpontjáig garantálja. Amennyiben valamely rendelés bármilyen okból módosításra kerül, úgy a termékre a módosításkor érvényben lévő ár vonatkozik.

 

Szerződés tárgya

4.1. Vállalkozó a www.elenakeplingerbeautyacademy.hu webcím alatt weboldalt üzemeltet, amelyen az általa forgalmazott kozmetikai és egyéb termékek rendelhetők (a továbbiakban “weboldal”) a weboldalt látogató Megrendelők által egy internetes felületen keresztül, vagy a vállalkozóval megkötött egyedi szerződés alapján. Vállalkozó a Megrendelő részére a kínálatában (weboldalán) elérhető termékeket a Megrendelőnek a megrendelt mennyiségben biztosítja, amennyiben azok raktárkészleten elérhetők. Vállalkozó ebben a körben vállalja, hogy a Megrendelő igényei alapján, a Vállalkozó lehetőségeihez mérten, a kínálatában elérhető termékeket ellenérték fejében a Megrendelő által leadott megrendelést követően, a vonatkozó 2. megrendelési visszaigazolásban meghatározott feltételek szerint Megrendelőnek leszállítja.

4.2. Szerződő felek a szerződés teljesítése során hatékonyan, egymással kölcsönösen együttműködve járnak el, figyelembe véve egymás jogos érdekeit.

Szerződéskötés folyamata, a szerződés létrejötte

5.1. Regisztráció Vállalkozó weboldalán: A Megrendelőknek lehetőségük van arra, hogy Vállalkozó internetes weboldalán (www.elenakeplingerbeautyacademy.hu) a regisztrációs oldalon regisztrálják magukat. A regisztráció során a Megrendelő külön nyilatkozatot fogad el, miszerint a regisztrálás során a valóságnak megfelelő adatokat (cégnév, cím/székhely, adószám, e-mail és telefonos elérhetőségi adatok, szállítási címek) ad meg, s ennek elmulasztása esetére, az ebből eredő kárért teljes kártérítési felelősséggel tartozik. A regisztráció során és ahhoz megadott adatokat Vállalkozó a vonatkozó és hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeli.

5.2. Megrendelés Vállalkozó weboldalán keresztül: Amennyiben Megrendelő Vállalkozó weboldalán az általa megrendelni kívánt termékeket kiválasztja, azt behelyezi egy a weboldalon működő virtuális kosárba. A virtuális kosárban található termékekre vonatkozó a megrendelési szándékát Megrendelő a feltételek elektronikus elfogadásával és a fizetési mód kiválasztásával véglegesíti, így szerződést köt Vállalkozóval jelen ÁSZF és a 2. megrendelési visszaigazolásban szereplő egyedi feltételek alapján (a továbbiakban elektronikus megrendelés). A Megrendelő a Megrendelés elküldése gombra kattintással tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettség terheli. A megrendelési igényt tartalmazó visszaigazolást (1. számú visszaigazolás) a rendszer a megrendelés alapján automatán küldi ki a Megrendelő részére, amely tartalmazza többek között a megrendelő adatait, a megrendelés adatait, a szállítási címet, a fizetés módját. A Vállalkozó teljesítési visszaigazolása a 2. megrendelési visszaigazoláshoz fűződik, amelyet a Vállalkozó munkatársa személyesen küld ki a Megrendelő részére. A Vállalkozó fenntartja a jogot a tévedésre és a technikai tévedésre. A Bankkártyás fizetés esetén, amennyiben a Vállalkozó nem tud teljesíteni, úgy a Vállalkozó a Megrendelővel egyeztet a már kifizetett összeg visszafizetéséről. 

5.3. Dokumentumok: Bizonyos esetekben (nem természetes személy megrendelők esetében, amennyiben a megrendelést egyedi szerződés feltételi rögzítik és nem azt Vállalkozó weboldalán keresztül adják le) a szerződéskötéshez további dokumentumokat kérhet be Vállalkozó az alábbiak szerint: az ügyvezető aláírási címpéldánya, továbbá, ha nem cégjegyzékbe bejegyzett cégjegyzési joggal bíró vezető tisztségviselő jár el, akkor az eljáró személy a megrendelésre vonatkozó meghatalmazása is, abban feltüntetve a cég képviselőjének képviseleti jogcíme, titulusa is.

5.4. A Szerződés létrejöttéről Vállalkozó írásban tájékoztatja Megrendelőt, megrendelési visszaigazolás formájában, amely pontosan és tételesen tartalmazza a megrendelt áruk és szolgáltatások megnevezését, azok árait, a megrendelés szállítási és vállalási határidejét. Vállalkozó csak azokért a megrendelt szolgáltatásokért és termékekért tartozik felelni, melyek az esetlegesen kiküldött árajánlatban és a 2. megrendelési visszaigazolásban is szerepelnek.

5.5. Együttműködés: Szerződő felek a szerződés teljesítése érdekében kölcsönösen együttműködve kötelesek eljárni, így különösen abban az esetben, ha a szerződés teljesítéséhez további információk szükségesek, úgy Megrendelő köteles azt (azokat) a felhívás kézhezvételétől számított 3 napon belül Vállalkozó részére megadni.

A szerződésből eredő jogok és kötelezettségek

6.1. Vételár megfizetése: Megrendelő vállalja, hogy Vállalkozó által elkészített, és a visszaigazolásban meghatározott terméket átveszi és a meghatározott vételárat a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően megfizeti. A vételár megfizetése minden esetben előre történik a weboldalon elérhető fizetési módozatok szerint, vagy postai utánvéttel a megrendelés tárgyának Megrendelő általi kézhezvételekor. Ezen feltételek általános érvényben maradnak visszavonásig, vagy egyéb változtatásig. Vállalkozó saját belátása szerint jogosult a korábban meghatározott fizetési határidőktől eltérni, amennyiben ezt egy adott megrendelés tárgyát képező termék jellege, vagy a megrendelés egyéb körülménye indokolja.

6.2. Üzleti titok: Felek közötti jogviszonnyal kapcsolatos valamennyi tény, adat, információ üzleti titoknak minősül. Megrendelő tudomásul veszi, hogy az Vállalkozó által készített és átadott dokumentumok, anyagok, rajzok, specifikációk, árajánlatok stb. Vállalkozó kizárólagos tulajdonát képezik, így azok harmadik fél számára történő kiadása üzleti titok megsértésének minősül, amelynek minden gazdasági és büntetőjogi felelősségét Megrendelő viseli.

6.3. Szerződés módosítás: A Megrendelés elfogadását követően a megrendelő által kért módosítások külön megegyezés és szerződés‐módosítás tárgyát képezik.

6.4. Szerzői jogok tiszteletben tartása: A Vállalkozó által forgalmazott termékek a termékeket gyártó jogi személyek szerzői jogi, vagy egyéb jogi védelme alá tartoznak. Megrendelő köteles ezen jogok tiszteletben tartására a vonatkozó jogszabályok megtartásával. Mindennemű, a Megrendelőnél bekövetkezett harmadik fél felé történő jogsértésért a Megrendelő tartozik felelősséggel a Ptk. és a vonatkozó jogszabályok szerint.

6.5. Elállás: Megrendelő a megrendeléstől csak és kizárólag írásban állhat el jelen ÁSZF‐ben meghatározottak szerint.

Vállalkozó jogai és kötelezettségei

7.1. Vállalkozó vállalja, hogy Megrendelő részére Megrendelő által a Vállalkozó weboldalán keresztül leadott megrendelést teljesíti a 2. megrendelési visszaigazolásban szereplő feltételek szerint, vagy a korábban, a Vállalkozó által kiadott és Megrendelő által elfogadott Árajánlat és megrendelési visszaigazolás által tartalmazott paraméterek felhasználásával.

7.2. Vállalkozónak mindaddig joga van a rendelés teljesítését megtagadni, míg Megrendelő számára nem biztosítja a munkavégzéshez szükséges információkat, vagy Megrendelő a megrendelési visszaigazolásban foglalt fizetési kötelezettségének nem tesz eleget.

7.3. Vállalkozó szolgáltatásait kizárólag szerződés alapján teljesíti (weboldalán keresztül a megrendelési folyamat részeként elektronikusan megkötött szerződés, vagy egyedi feltételek alapján, írásban megkötött szerződés).

7.4.   A Vállalkozó kötelezettséget vállal arra, hogy az árajánlatban és a megrendelési visszaigazoláson részletezett szolgáltatásokat/termékeket a Megrendelő számára biztosítja a szerződés teljes időtartama alatt, illetve a termékeket a megállapodott határidőben leszállítja.

7.5. Vállalkozó bármely szerződéses kötelezettségeinek teljesítéséhez jogosult alvállalkozót vagy más közreműködőt igénybe venni.

7.6. Tulajdonjog‐fenntartás: Vállalkozó a megrendelt és leszállítandó áruk vonatkozásában tulajdonjogát a vételár teljes kiegyenlítéséig fenntartja. Abban az esetben, ha Megrendelő a Vételárat az adott Megrendelő esetében meghatározott fizetési határidőt követő 3 napon túl sem egyenlíti ki, Vállalkozó külön póthatáridő kitűzése nélkül jelen szerződéstől jogosult elállni, és tulajdonjogát a megrendelt áruk felett gyakorolni. Ebben az esetben a Megrendelőt ért bármilyen kár tekintetében a Vállalkozót semmilyen felelősség nem terheli.

7.7. Szállítás, szállítmányozás: online történik. Vagy emailben kiküldött virtuális dokumentum formában. Megrendelő az ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a megadott azonosító/szeméyles adatai a szállítást végző cég részére a szállításhoz szükséges mértékben kiszállításra kerüljenek. A kockázat az árunak a  gépjárműre  történő felrakása után minden esetben áthárul a Megrendelőre. A szállítási címen a lerakodás a Megrendelő feladata és költsége. Vállalkozó a szállítási biztosításról nem köteles gondoskodni. Részszállítások megengedettek, amelyek egyenként kerülnek elszámolásra. Vállalkozó az el nem szállított és írásbeli elállás megküldésének hiányában a megrendelést Megrendelő részére kiszállítja vagy a szerződéstől Vállalkozó döntése szerint elállhat. A törékeny áruk szállítására vonatkozóan Vállalkozó garanciát nem vállal, azok postai szállítását nem javasolja.

Amennyiben a szállítási címen a Megrendelő a terméket a fentiek szerint nem veszi át, a visszaszállítás díja, illetve az ismételt kiszállítás díja a Megrendelőt terheli.

Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés (hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.

7.8. ÁSZF módosítása: Az ÁSZF rendelkezéseit a Vállalkozó jogosult egyoldalúan módosítani, ha a módosítás hatályba lépése előtt 15 nappal a módosítás lényegi elemeit honlapjának nyitóoldalán (www.elenakeplingerbeautyacademy.hu ) jól látható módon elhelyezi.

 

Fizetés módja, fizetési feltételek

8.1. A megrendelés visszaigazolásakor, vagy egyedi szerződés esetében a szerződés teljesítésekor a Vállalkozó számlát állít ki a megrendelt termékekről, melyet Megrendelő részére megküld. Vállalkozó kijelenteni, hogy az általa a Megrendelő részére kiállított bizonylatok megfelelnek a mindenkori törvényi szabályozásoknak.

A Vállalkozó fenntartja magának a jogot, hogy bármely esetben előre-utalásos számlát állítson ki, melyet e-mailben  küld meg a Megrendelő részére.

8.2. Szerződő felek megállapodnak abban, hogy jelen szerződés alapján kibocsátott megrendelési visszaigazolások és számlák esetében – ha a felek írásban másként nem rendelkeznek – a fizetés a megrendeléskor előre, vagy szállításkor/tejesítéskor esedékes.

A fizetés módjait a weboldalon található „kosár” tartalmazza.

 

A szerződés megszűnésének, megszüntetésének esetkörei

9.1. Szerződő felek megállapodnak abban, hogy jelen szerződést határozott időre kötik, mely időpont a termék kiszállításáig, illetve az ellenérték megfizetéséig tart.

9.2. A felek között a szerződés megszűnhet közös megegyezéssel és elállással.

9.3. Felek megállapodnak abban, hogy amennyiben a másik fél a szerződésben vállalt kötelezettségeit súlyosan megszegi (a vállalt kötelezettségeit nem teljesíti, vagy minden további együttműködéstől elzárkózik), úgy elállásnak van helye.

9.4. Megrendelő elállása illetve azonnali hatályú felmondása esetén, amennyiben érvényesen létrejött, de még nem teljesített egyedi megrendelés van folyamatban köteles a Vállalkozó igazolt kárának megtérítésére.

9.5. Vállalkozó elállása illetve azonnali hatályú felmondása esetén, a Megrendelő az átvett áruk ellenértékét köteles kifizetni.

9.6. A felek között létrejött szerződés bármely okból történő megszűnése, megszüntetése nem mentesíti a felek a megszűnésig vagy megszüntetésig fennálló kötelezettségeik vagy díjtartozásaik teljesítése alól.

9.8. Vállalkozó a szolgáltatást azonnali hatállyal felfüggesztheti, vagy a szerződést azonnali hatállyal felmondhatja:

9.8.1. ha Megrendelő több mint 30 napos fizetési késedelembe esett és felhívás ellenére sem teljesített.

9.8.2. ha Megrendelő ellen csőd‐ vagy felszámolási eljárás, illetve végelszámolási eljárást indult.

Vis Major

10.1. Egyik fél sem felel a Szerződésben foglalt kötelezettség teljesítéséért azon esetekben, amikor a felek érdekkörén kívül eső elháríthatatlan esemény merül fel. Ilyen körülménynek tekintendő például: természeti katasztrófa, tűz, áradás, hatóság rendelkezése, szükségállapot, lázadás, polgárháború, háború, sztrájk, tüntetés vagy hasonló munkabeszüntetés, közlekedési illetve egyéb üzemzavarok, nyersanyaghiány.

10.2. Ha Vis Major esemény miatt a szünetelés időtartama meghaladja a két hónapot, bármelyik Fél jogosult a Szerződést azonnali hatállyal felmondani illetve a szerződéstől elállni.

10.3. Vis Major Esemény bekövetkezte esetén az érintett Fél köteles a másik Felet írásban értesíteni.

A teljesített szolgáltatások számlájának kiegyenlítése alól a Vis Major körbe tartozó események sem jelentenek mentességet.

.

 

  1. a) a Megrendelő nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,
  2. b) a Megrendelő és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát,
  3. c) a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját,
  4. d) a hiba bejelentésének időpontját,
  5. e) a hiba leírását,
  6. f) szavatossági igénye alapján a Megrendelő által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá
  7. g) a szavatossági igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.

 

A jegyzőkönyvnek tájékoztatást kell tartalmaznia arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Megrendelő rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a vállalkozás a Megrendelő szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és (fogyasztó esetén) a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

 

12.2. Kárigény: Felek a Megrendelő további kárigényének érvényesítését kizárják, amennyiben azt jogszabály nem tiltja. Megrendelő azonban ezen kikötés mellett is érvényesítheti Vállalkozó szándékos vagy súlyos gondatlanságból eredő szerződésszegésével összefüggő, igazolt kárigényét. A kizárás különösen az olyan következménykárok miatti igényeket foglalja magába, mint a termeléskiesés vagy elmaradt nyereség.

12.3. Nem minősül hibás vagy késedelmes teljesítésnek, ha a Vállalkozó a raktáron nem lévő termék esetén a Megrendelés leadását követően a visszaigazolásban tájékoztatja e tényről a Megrendelőt, a várható szállítási határidővel együtt, ebben az esetben Vállalkozót semmilyen kártérítési felelősség nem terheli.

12.4. A Vállalkozó kijelenti, hogy minden terméke a hatályos jogszabályoknak megfelelő engedéllyel és megfelelő bevizsgálási jegyzőkönyvvel/eredménnyel rendelkezik. A termék összetevői, annak címkéjén, a hatályos jogszabályoknak megfelelően feltüntetésre kerülnek. A Megrendelő kötelezettsége meggyőződni a termékek összetevőiről és azok esetleges allergén hatásáról, mert a Vállalkozó az összetevőkkel szembeni túlérzékenység esetén semmilyen allergiás reakcióért és ennek következményeiért felelősséget nem vállal.

 

  1. Fogyasztói elállás a szerződéstől

A Megrendelőnek, amennyiben fogyasztónak minősül, 14 napig jogában áll a megkötött szerződéstől elállni, mely esetben köteles a megrendelt terméket a Szállító részére hiánytalanul visszaküldeni. A 45/2014. (II. 26.) – a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló – Kormányrendelet– értelmében a visszaküldés költségei a Megrendelőt terhelik. A Vállalkozó köteles az áru ellenértékét a visszaküldött csomag kézhezvételétől számítva 14 napon belül visszajuttatni a Megrendelőnek. a A vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

Vállalkozás mindaddig visszatarthatja az visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

 

Az elállásra nyitva álló 14 napos határidő legkésőbb a Megrendelő által a csomag átvételét követő 14 nap elteltével jár le.

A Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült közvetlen költségeketet . A Vállalkozás követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

 

A fogyasztó nem gyakorolhatja a fogyasztói elállás jogát olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Az elállási jog ismertetése, elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató

A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete a Fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól:

A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát

  1. a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
  2. aa) a terméknek,
  3. ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,
  4. ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  5. ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

 

A Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja között is gyakorolja az elállási jogát.

Fogyasztó elállási jogát gyakorolhatja az alábbi nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatának megküldésével.

Elállási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:1

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:2

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:3

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

1 Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.

2 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

3 A megfelelő jelölendő

 

A Fogyasztónak haladéktalanul, de legkésőbb  az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül vissza kell küldeni a terméket a Vállalkozó részére, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek köteles ezen időben átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

 

Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.

 

Elállás esetén Fogyasztó az elállási nyilatkozatot köteles a fentiek szerinti határidőben 14 napon belül elküldeni Vállalkozó részére, annak székhelycímére, ajánlott küldeményként.

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe.

Ha a Fogyasztó a termék kiszállításánál nem a legkevésbé költséges, a szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választott, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a Vállalkozás nem köteles megtéríteni.

Amennyiben Fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékben használta a terméket, az ebből eredő értékcsökkenés mértékének megtérítését Vállalkozás követelheti Fogyasztótól.

Vállalkozásunk kötelezettséget vállal arra, hogy a termék vételárát – a vásárlóval egyeztetett módon – a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően a csomag átvételét követő 14 napon belül hiánytalanul visszafizeti a Megrendelő részére.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza Vállalkozásunk címére.

Utánvétes csomagokat nem áll módunkban átvenni.

A hivatkozott kormányrendelet részleteinek megtekintése:

https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a1400045.kor

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni  az alábbi címre ajánlott levélként:

Vállakozás neve: Elena Keplinger HUngary Kft

Vállakozás postai címe: 2134 Csörög Szabadság utca 26

Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a hivatkozott Kormányrendelet 29. § (1) bekezdése szerint:

  1. a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  2. h) – a (2) bekezdésben foglalt kivétellel – olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  3. m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

 

Az elállás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra az alábbi címre:

Vállakozás neve: Elena Keplinger beauty academy 

Vállakozás postai címe:2134 Csörög Szabadság utca 26

a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó, vagy rendeltetésellenes használat miatt következett be.

                                                 Panaszkezelés, további jogérvényesítési lehetőségek

 

14.1.  Panaszügyintézés

A fogyasztó a termékkel vagy a Vállalkozó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:  

 

 

Ügyfélszolgálati iroda helye: 2135 Csörög Szabadság u 26.

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: H-P 9-17 óráig

Telefon:06301346010

Internet cím: www.elenakeplingerbeautyacademy.hu

E-mail: info@elenakeplingerbeautyacademy.hu

A Vállalkozónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Vállalkozó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a fogyasztónak átadja vagy megküldi email-ben. A Vállalkozó jegyzőkönyvet vesz fel a fogyasztó bejelentett igényéről és átvételi elismervénnyel igazoltan veszi át a terméket.

14.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Vállalkozás és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Fogyasztó számára:

Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve az Eladó ügyfélszolgálatán elérhető. Az ide írott bejegyzésekre az Eladó 15 napon belül írásban válaszol.

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a Fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél, mely eljárás során Vállalkozásunknak együttműködési kötelezettsége van.

Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő

Békéltető Testület

6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf.228

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Ügyfélszolgálati idő: H-SZ: 9:00-12:00 / CS: 13:00-15:00 / P: nincs

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

E-mail: horvath.zsuzsanna@bacsbekeltetes.hu

Tel.: 76/501-525, 76/501-532

Fax:76/501-538

Fogadónapja: minden hónap első hétfőjén: 9-12 óra

Elnökhelyettes: Karádi János

6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Tel.: 76/501-525, 76/501-532

Fax:76/501-538

Fogadónapja: minden hónap második hétfőjén: 9-12 óra

Békéltető testületi munkatársak:

Egyedné Berente Mária

Várnagy Zoltánné

Tel.: 76/501-525, 76/501-532, 70/7028-403, fax: 76/501-538

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

További békéltető testületek elérhetősége:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Elnök: Dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu .

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Elnök: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Elnök: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

E-mail cím: info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Elnök: Horváth László

E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-735

Fax száma: (52) 500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: hbkik@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Elnök: Dr. Gordos Csaba

E-mail cím: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Elnök: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Elnök: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.

Telefonszáma: (1)-474-7921

Fax száma: (1)-474-7921

Elnök: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Elnök: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Elnök: Dr. Gáll Ferenc

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-514

Fax száma: (92) 550-525

Elnök: Dr. Molnár Sándor

E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

Ha a vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban panasszal kíván élni, akkor igénybe veheti az online vitarendezési platformot (ODR), amely a https://ec.europa.eu/consumers/odr/ oldalon érhető el.

 

Adatvédelem

Adatkezelési tájékoztatónkat https://elenakeplingerbeautyacademy.hu/adatkezelesi-tajekoztato/ oldalon érheti el.

Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni.Vállalkozó írásos hozzájárulás esetén is csak a  weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések

A weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Az adattartalmat RAID technológiával több merevlemezen tároljuk a szervereken. Ha bármelyik merevlemez megsérül, a rendszer működőképes marad a megmaradt merevlemezekkel is. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.

A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képessége

A weboldalon  megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.

A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást..A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak!

Az adatbeviteli hibák javítása – Felelősség a megadott adatok valóságáért

A Megrendelőnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt lehetősége van a Megrendelő  által bevitt adatok módosítására. Felhívjuk a figyelmét, hogy a Megrendelő felelőssége, hogy a Megrendelő által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen a Megrendelő által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A Megrendelő a megrendelésével tudomásul veszi, hogy a Vállalkozó jogosult a Megrendelő hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét a Megrendelőre hárítani. A Vállalkozó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

Eljárás hibás ár esetén

Előfordulhat, hogy hibás ár szerepel a honlapon. Hibás árnak minősül különösen a termék közismert, a piacon elérhető, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba vagy elgépelés miatt megjelenő hibás ár. Hibás ár esetén a megrendelést a hibás áron nem áll módjában a Vállalkozónak elfogadni, és nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés a felek között. Amennyiben a Megrendelő a  hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a Vállalkozó részéről. Hibás áron történő Megrendelő általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az ajánlattétel Vállalkozó munkatársa által küldött elektronikus – nem automata – visszaigazolás (2. visszaigazolás) során a Vállalkozó munkatársa felhívja a Megrendelő figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. A Megrendelő a hibás ár helyett a Vállalkozó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.

A honlapon közölt információk nem minősülnek az Vállalkozó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén a Megrendelő minősül ajánlattevőnek, és a szerződés a Megrendelő által a honlapon keresztül tett ajánlatnak a Vállalkozó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint.

Egyéb

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett az alkalmazandó rendelkezései érvényesek.

A Vállalkozónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

Irányadó jog, jogkikötés

23.1. A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a szerződés részét képező Árajánlat, Megrendelő rendelkezései, illetve a mindenkor hatályos jogszabályok – így különösen a Polgári Törvénykönyv – rendelkezései az irányadóak.

23.2. Szerződésből eredő bármely jogvita esetére Szerződő felek kölcsönösen alávetik magukat pertárgy értéktől és hatáskörtől függően a Vállalkozó mindenkori székhelye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság, vagy törvényszék kizárólagos illetékességének.

23.3. Jelen Általános Szerződési Feltételek a Vállalkozó által kibocsátott újabb Általános Szerződési Feltételek hatályba lépéséig marad érvényben.

Záró rendelkezések

24.1. Jelen Megállapodás mindenkor a Vállalkozó és a Megrendelő között létrejött Vállalkozó weboldalán (www.elenakeplingerbeautyacademy.hu) megkötött elektronikus szerződéssel (megrendelés leadása és annak visszaigazolása), vagy egyedi szerződés esetében az egyedi árajánlattal és annak írásbeli visszaigazolásával (email, fax, levél) együtt érvényes.

Jelen ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi a Részletes Tájékoztató a Vásárlás Menetéről című okirat.

Dátum: 2021. 09. 05.

Elena Keplinger Beauty Academy 

RÉSZLETES TÁJÉKOZTATÓ A VÁSÁRLÁS MENETÉRŐL

Csak az ÁSZF-fel együtt értelmezhető!

A Termék kiválasztása

A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a Megrendelő a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a Megrendelő a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. A Megrendelőnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. A termékeket illusztrált fényképpel jelöli  Vállalkozó. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül. A termékek méretének szerkezetének szövetének változtatási jogát fenntartjuk, az árak tájékoztató jellegűek. Felhívjuk a Megrendelő figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!

Kosárba helyezés

A Termék kiválasztása után Ön a “Kosárba rakom” gombra kattintva helyezhet – tetszőleges számú –  terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.

Javasoljuk, hogy akkor is helyezze a kosárba a terméket, ha nem biztos abban, hogy az adott terméket meg kívánja vásárolni, mert ezzel az Ön számára egy kattintással áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek az Ön által kiválasztott termékek, és azokat egy képernyőn megjelenítve tudja megtekinteni és összehasonlítani. A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a “Megrendelés Elküldése” gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kíván termékszám megváltoztatható. A” Megrendelés Elküldése,, gomb megnyomásával Önt fizetési kötelezettség terheli a megrendelt áru(k) ellenértékéig.

Amennyiben Ön a kiválasztott terméket a Kosárba helyezi, úgy az oldalon, megjelenik a kosár ablak és kosárba látható lesz helyezett termékek száma. Amennyiben Ön nem kíván több terméket kiválasztani, úgy zárja be a kosár ablakot és folytathatja tovább a nézelődést, vásárlást.

A Kosár megtekintése

A honlap használata során Ön a honlap tetején található „Kosár” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A rendszer megjeleníti az Ön által megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett termékek árát és a szállítási díjat is.

Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a kosár ablak bezárásával  folytathatja a vásárlást.

Vásárlói adatok megadása

A Kosár ablakban, a „Pénztár” gombra kattintás után választható ki az Átvételi mód, a Fizetési mód. A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva és megadható a szállítási/számlázási cím. „Számlázási adatok” szövegdobozban teljes nevét, címét, vállalkozása nevét, adószámát telefonszámát, e-mail címét tudja megadni. A ”Szállítási cím” szövegdobozban a rendszer automatikusan a „Számlázási információ” során megadott adatokat tárolja. Amennyiben Ön eltérő címre kéri a szállítást, kérjük írja be a helyes adatokat. A „Rendelés Jegyzetek” szövegdobozban” Ön tetszőlegesen adhat meg további információt.

A rendelés áttekintése

Az előző pontban megjelölt szövegdobozok kitöltését követően Ön  folytathatja a megrendelési folyamatot, illetve a „Kosár” ikonra kattintva törölheti/javíthatja az eddig bevitt adatokat,  visszaléphet a Kosár tartalmához. A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva láthatja összegezve az Ön által korábban megadott adatokat, így a Kosár tartalmát, a felhasználói, számlázási és szállítási adatokat és az Ön által fizetendő összeget (ezeken az adatokon itt már nem változtathat, csak ha a „Vissza” gombra kattint).

Kedvezmény kupon beváltása

Ammenyiben Ön rendelkezik a vállalkozóitól korábban kapott kedvezmény kupon kóddal a kosár menüben bemásolhatja azt, a „Kuponkód” rovatba és a „Kupon Beváltása” gombra kattintva érvényesítheti azt. Amennyiben Ön érvényes kuponkódot ad meg úgy a kosárban szereplő termékek értékéből a Vállalkozó által igért kedvezmény automatikusan levonásra kerül.

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel) – fizetési kötelezettséggel járó megrendelés

Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy az „Elfogadom az Adatvédelmi nyilatkozatot, ÁSZF-et” ablak kipipálása után,  a „Megrendelés Elküldése” gombra kattintva zárhatja le megrendelését (teheti meg ajánlatát). Ön a “Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után.

A rendelés feldolgozása

A rendelések feldolgozása folyamatosan és két lépcsőben történik. Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, majd az Vállalkozó munkatársa igazolja vissza a megrendelést. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Önt az ajánlata abban az esetben mindössze 48 órás időtartamban köti, amennyiben azt a jelen általános szerződési feltételek szerint nem igazolja vissza az Vállalkozó.

Automata visszaigazoló e-mail

Ön a megrendelését követően az Vállalkozótól e-mail értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. A visszajelzés automatikus e-mail, mely annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni.

Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.

A szerződés létrejötte, az ajánlat elfogadása az Vállalkozó által

Az Vállalkozó az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során köteles egy második – nem automata – e-mail útján visszaigazolni az Ön ajánlatát. (ÁSZF 5.2)  A Szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Vállalkozó által történő elfogadásával jön létre. Előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott termék raktárunkban nem elérhető. A rendelések várható szállítási határidejét vagy azt, hogy a termék raktárunkban elérhető, minden megrendelés esetén megjelöljük a második visszaigazoló e-mailben. A raktárkészlet függvényében alakul tehát a tényleges teljesítési idő, azonban erről Ön a második e-mailben tájékoztatást kap és jelezheti, hogy az Ön számára elfogadható-e ez. Amennyiben Ön nem tudja elfogadni a szállítási határidőt, és ennek tényét az Vállalkozó által küldött második e-mailnek az Ön postafiókjába történt megérkezésétől számított 48 órán belül e-mail útján jelzi az Vállalkozó felé, úgy a szerződés nem jön létre, és Önt fizetési kötelezettség, az Vállalkozót pedig szállítási kötelezettség nem terheli.

A fizetés módja, feltételei:

Az Ön fizetési kötelezettségeinek összessége

A megrendelés összesítője és a 2. visszaigazoló e-mail minden Önt terhelő fizetendő költséget tartalmaz. A számlát és a megrendelés összesítőjét a csomag tartalmazza.

Fizetési módok:

Utánvét

Ön választhatja azt, hogy a megrendelt termék futár általi kézbesítése során, az áru átvételével egyidejűleg, személyesen a futárnak fizeti ki készpénzben a termék végösszegét és a szállítási díjat.

Bankkártyás fizetés

Önnek lehetősége van a termékek vételárát bankkártyával megfizetni a bank erre vonatkozó, titkosított weboldalán, szolgáltatásán keresztül.

A bankkártyás fizetést a Barion szolgáltató által biztosítjuk.

 

Előre utalás, számlaszám

Ön a termék árát a következő bankszámlára előre is utalhatja az alábbi bankszámlaszámra:12026001-01768502-00100004 Elena Keplinger beauty academy Forintban történő fizetés esetén 

 

A megrendelt termék átvétele:

Online történik 

Teljesítési határidő

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés 2. visszaigazolásától, illetve – amennyiben az Vállalkozó él ezzel a jogával – az előlegnek az Vállalkozó bankszámláján történt jóváírásától számított max.14nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük. Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Vállalkozó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.

Jogfenntartás

Előfordulhat, hogy a honlapunkon szereplő egyes termékek gyártása megszűnt. Erre tekintettel fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag az Önnel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg az Ön részére 5 munkanapon belül.

A Részletes Tájékoztató a Vásárlás Menetéről című dokumentumban nem szabályozott kérdések tekintetében az ÁSZF az irányadó!

Egyéb

Jelen ÁSZF-re a magyar jog az irányadó.

Jelen ÁSZF magyar es angol nyelven is elkészítésre került. A két változat közötti bármilyen eltérés esetére a magyar változatban foglaltak az irányadók.

Budapest, 2020.05.15

Elena Keplinger Hungary Kft 

 

ONLINE KÉPZÉSEKRE (webinárokra) JELENTKEZÉS ESETÉN IRÁNYADÓ  ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK EGYBEN A MEGSZERVEZETT OKTATÁSOK, ELŐADÁSOK FELTÉTELEI

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) az Elena Keplinger Hungary beauty academy 

 (a továbbiakban: „EKB”) által üzemeltetett elenakeplingerbeautyacademy.hu 

domain neveken elérhető weboldalon (a továbbiakban:

„Weboldal”) keresztül a meghirdetett élő képzésekre (a továbbiakban együtt: „Képzés”) történő

jelentkezésekre és a Képzéseken történő részvételre vonatkozóan létrejött szerződésekre irányadó

általános szerződési feltételeket, és ennek keretében a Képzésre jelentkező személyek (a

továbbiakban: „Jelentkező”) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (az EKB és Jelentkező a

továbbiakban együttesen: „Felek”).

A Képzésre történő jelentkezéssel a Jelentkező kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et megértette, a benne

 

foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Jelentkező a jelen ÁSZF-

et nem fogadja el, a Képzésre nem jelentkezhet, és azon nem vehet részt.

 

  1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A szolgáltató a Weboldalon elérhető online képzések, tanfolyamok esetében az EKB Kft 

Székhely: 2135 Csörög Szabadság utca 26

E-mail cím: hungary@elenakeplinger.com

Adószám: 57341633-1-33

Nyilvántartási száma:

55963550

1.2. A jelen ÁSZF a Képzésekre történő jelentkezéssel kapcsolatban teljes körűen szabályozza az

EKH és a Jelentkező jogait és kötelezettségeit.

1.3. Az EKB kijelenti, a Jelentkező pedig kifejezetten elfogadja, hogy amennyiben jogszabály vagy

az ÁSZF nem ír elő papír alapú írásbeli kommunikációt az EKB és a Jelentkező között, abban az

esetben a felek elfogadják az e-mail üzenetet írásbelinek. A Felek a fentieket arra tekintettel kötik ki,

hogy kifejezetten tudomásul veszik, hogy a köztük létrejött jogviszony alapja az online együttműködés

(Képzésre történő jelentkezés online szerződéskötéssel), így az egymás közt folytatandó

kommunikáció alapja az e-mail útján történő levelezés.Amennyiben nem online képzésről beszélünk , ebben az esetben az előzetes szerződést emailben ,majd a helyszínen a papír alapon lévő szerződést kell aláírva átadni az EKB számára.

1.4. A Weboldalon keresztül a Képzésekre elektronikus úton lehet jelentkezni, a jelen ÁSZF- ben

meghatározott módon.

1.5. A Felek között a Képzésen történő részvételre vonatkozó szerződés a jelentkezés EKB általi visszaigazolásával jön létre. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, iktatásra nem kerül, így utólag nem hozzáférhető. A szerződés létrejöttét az elektronikusan elmentett jelentkezési adatok és a kiállított számla igazolják, amelyeket az EKB a számvitelre és adózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott határideig őriz. A Felek közötti szerződés magyar nyelven jön létre.

 

2

1.6. A jelentkezés során megadott adatok pontosságáért, aktualitásáért és valóságtartalmáért kizárólag a Jelentkező felel. Az EKB kizár mindenfajta felelősséget, amely a Weboldalon megadott adatok helytelenségéből, elírásból vagy nem valós adatok megadásával összefüggésben merül fel. Az elküldött jelentkezést érintő adatok módosítására az hungary@elenakeplinger.com e-mail címen van

lehetőség.

1.7. Nincs olyan magatartási kódex, amely az EKB szolgáltatásaira vonatkozna.

  1. Jelentkezés

2.1. A Jelentkező a Weboldalon meghirdetett Képzésekkel kapcsolatos részletes információkat az adott Képzésre vonatkozó oldalon érheti el. Amennyiben bármely Képzéssel kapcsolatban a Weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a hungary@elenakeplinger.com e-mail címen .

2.2. Az egyes Képzéseken történő részvételért fizetendő díj az adott Képzés oldalán kerül feltüntetésre. A Képzésen történő részvételért fizetendő, általános forgalmi adót tartalmazó bruttó díj a zárójelben található.

2.3. A Képzések részvételi díja változtatásának a jogát az EKH fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás nem befolyásolja kedvezőtlenül azon Képzések részvételi díját, amelyekre vonatkozóan a Jelentkező a jelentkezését már elküldte, a Jelentkező tehát minden esetben azt az árat fizeti, amelyet a jelentkezés elküldésekor lát az oldalon.

2.4. Amennyiben a Weboldalon az EKH minden gondossága ellenére hibás ár kerül feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves árra, az EKB nem köteles a Képzésen történő részvételt hibás áron biztosítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő részvételt a Képzésen, amelynek ismeretében a Jelentkező elállhat vásárlási szándékától.

2.5. A Weboldalon keresztül elküldött jelentkezést az EKB csak akkor fogadja el, ha a Jelentkező az adott Képzésnél elhelyezett Jelentkezési lapon a jelentkezéshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. Az EKB-t a Jelentkező által tévesen és/vagy pontatlanul megadott jelentkezési adatokra visszavezethető bármely késedelemért, illetve problémáért, hibáért semminemű felelősség

nem terheli.

2.6. Az EKB fenntartja magának a jogot arra, hogy jelentkezéseket visszautasítson pl. versenyérdek-ellentét miatt.

2.7. A jelentkezés menete

A Jelentkező az adott Képzésnél elhelyezett Jelentkezési lap kitöltésével jelentkezhet az általa kiválasztott Képzésre. A Jelentkezési lap kitöltésekor a Jelentkezőnek ki kell választania a meghirdetett képzési időpontok közül azt, amelyen részt kíván venni és meg kell adnia a következő adatait: teljes név, e-mail cím, telefonszám, számlázási név, számlázási cím. A Jelentkező a

„Jelentkezem!” gombra kattintással küldheti el a jelentkezését. A Jelentkező a jelentkezés elküldésével elfogadja a jelen ÁSZF és a Weboldalról elérhető Adatkezelési tájékoztató valamennyi rendelkezését. 

 

3

Az EKB a jelentkezés beérkezését követően, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld a Jelentkező által a jelentkezés során megadott e-mail címre, amely tartalmazza a jelentkezés adatait, valamint a számlázási adatokat. Amennyiben a visszaigazolásban szereplő adatokban a Jelentkező bármilyen elírást, hibát fedez fel, úgy ezt jelezheti az EKB felé a hungary@elenakeplinger.com e-mail címen. A Jelentkezőnek a Képzés(ek) részvételi díját a visszaigazoló e-mailben írt határidőn belül kell megfizetnie az e-mailben található számlaszámra történő átutalással. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg a Jelentkező részére, akkor a Jelentkező ajánlati kötöttsége, illetve bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik, a Jelentkezőt nem köti a jelentkezés és nem köteles a Képzésen történő részvételre. Ha a Jelentkező a visszaigazoló e-mailben írt fizetési határidőn belül a Képzés(ek) részvételi díját nem fizeti meg, úgy ezt az EKH a Jelentkező szerződéstől történő elállásának tekinti. A részvételi díj EKH-hoz történő beérkezését követően a Jelentkező a véglegessé vált jelentkezéséről e-mail útján visszaigazolást kap.

  1. Fizetési feltételek

A Jelentkező a részvételi díjat az EKH jelentkezést visszaigazoló e-mailben írt bankszámlaszámára 12026001-01768502-00100004 történő átutalással egyenlítheti ki az e-mail elküldését követő 3 (három) napon belül vagy megrendeléskor bankkártyás fizetési módot választva azonnali online bankkártyás tranzakcióval is kiegyenlítheti. Az online kártyás fizetés az Barion által üzemeltetett oldalon történik. Bővebben a barionról itt olvashattok:  https://www.barion.com/hu/ A részvételi díj megfizetésének időpontja az az időpont, amikor a részvételi díj összege az EKH bankszámlájára megérkezik.

A részvételi díjról kiállított eredeti számlát alap esetben az EKB e-mailen, vagy külön kérésre postai úton juttatja el a Jelentkező részére az általa a Jelentkezési lap kitöltésekor megadott megfelelő elérhetőségre.

 

  1. A Felek jogai és kötelezettségei

4.1. A Jelentkező jogai és kötelezettségei

4.1.1.A Jelentkezőnek jogában áll a Képzésen online formában részt venni, jegyzetelni és a kiadott anyagokat saját tanulási célra felhasználni. A Képzés anyagát az EKB a Képzés ideje alatt kizárólag a résztvevők számára elérhető, jelszóval védett weboldalon, online (részben videós, részben írott) formában bocsátja a részt vevő Jelentkező rendelkezésére. A Képzés anyagait a Jelentkező nem veheti és nem adhatja kölcsön, bérbe vagy haszonbérbe. A Jelentkező nem jogosult a jelen ÁSZF alapján őt megillető jogokat másra átruházni.

4.1.2.A Képzésen részt vevő Jelentkező személyét lehetőség van a Képzést megelőző napig e-mailen vagy postai úton módosítani akár a befizetés megérkezése után is.

4.1.3.A Képzést az EKB engedélye nélkül tilos bármilyen eszközzel rögzíteni, tilos bármilyen felvétel készítése. Ezen pont megszegése a Jelentkező Képzésen való részvételének felfüggesztését vonja maga után. Ilyen esetben az EKH a Képzés részvételi díját nem téríti vissza.

4.1.4.A Képzésen részt vevő Jelentkező nem tanúsíthat olyan magatartást még

hozzászólások formájában sem, amely a képzés többi résztvevőjét, oktatóit, illetve az EKB jogait vagy jogos érdekeit sértené vagy károsítaná.

 

4.2. Az EKB jogai és kötelezettségei

4.2.1.A befizetett részvételi díjat részvétel lemondás esetén az EKB abban az esetben téríti vissza, ha a lemondás tényét a Képzés indulásának napja előtt minimum 3 nappal a Jelentkező e-mailen vagy postai úton jelzi. A Képzés indulásának napja előtti 3 napban lemondott részvétel után a részvételi díj nem jár vissza.

4.2.2.A Képzésre a Jelentkező által kiválasztott időpont módosítására vagy a részvétel lemondására a Jelentkező a Képzés napja előtt minimum 3 nappal, 5.000 Ft + ÁFA, azaz bruttó 6.350 Ft adminisztrációs díj megfizetése mellett jogosult. A módosítást az EKB akkor hajtja végre, ha az adminisztrációs díj a Képzés napja előtt minimum 3 nappal beérkezik. Lemondás esetén pedig az EKH  az adminisztrációs díjjal csökkentett részvételi díjat téríti vissza.

4.2.3.Az EKB megtagadhatja a részvételt attól a Jelentkezőtől, akinek a részvételi díja a Képzés indulását megelőző napon még nem érkezett meg az EKH bankszámlájára.

4.2.4.Az EKB-nak jogában áll a Képzést törölni, amennyiben a jelentkezők száma nem éri el a minimális létszámot vagy ha az oktató a Képzés megtartásában akadályoztatásra kerül (pl. betegség) vagy egyéb vis major esemény bekövetkezése esetén. Az EKB vállalja, hogy ilyen esetben a jelentkezőket a lehető leghamarabb értesíti a Képzés elmaradásáról és a Képzésre jelentkezők részvételi díját maradéktalanul visszautalja az értesítés napjától számított 8 napon belül.

4.2.5.Az EKB jogosult a Képzésben résztvevő Jelentkezőt a Képzésben való részvételből kizárni, amennyiben online,vagy jelen lévő formában tanúsított magatartása a Képzést, az oktatót vagy a Képzés többi résztvevőjét súlyosan vagy ismételten megzavarja, és ezzel akadályozza a Képzést.

4.2.6.A Képzésből az ÁSZF szerinti bármely kizárás esetén a Képzés díja nem jár vissza.

  1. Kellékszavatosság

5.1. A Jelentkező az EKB hibás teljesítése esetén az EKB-val szemben kellékszavatossági igényt

érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

5.2. A Jelentkező – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

 

Igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy – végső esetben – a

szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Jelentkező a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés

költségét azonban a Jelentkező viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a

vállalkozás adott okot.

 

5.3. A Jelentkező köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A Jelentkező a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

5.4. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a Jelentkező 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

5.5. A Jelentkező kellékszavatossági igényét az EKB-val szemben érvényesítheti.

5.6. A kellékszavatossági jogok érvényesítésének egyéb feltételei: A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Jelentkező igazolja, hogy a szolgáltatást az adott vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Jelentkező köteles bizonyítani, hogy az általa által felismert hiba

már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

  1. Felmondási jog

6.1. A fogyasztónak minősülő Jelentkező a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (ll.26.) kormányrendelet (továbbiakban: Korm. rendelet) szerint 14 napon belül jogosult indokolás nélkül felmondási jogának gyakorlására. A felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le. Ha a Jelentkező az felmondási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az EKH-hoz (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségek egyikére:

 

postai cím : 2135 Csörög Szabadság utca 26

e-mail: hungary@elenakeplinger.com

A fogyasztónak minősülő Jelentkező ebből a célból felhasználhatja a jelen ÁSZF 1. számú

mellékletében szereplő felmondási nyilatkozat-mintát is.

A Jelentkező határidőben gyakorolja felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

6.2. Ha a fogyasztónak minősülő Jelentkező felmondja a szerződést, haladéktalanul, de legkésőbb a felmondási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül az EKB visszatéríti a

Jelentkező által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az EKB az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Jelentkező más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Jelentkezőt semmilyen többletköltség nem terheli.

Előleg kifizetésére is van lehetőség az adott oktatások esetében (élő, webinár ).

Ha az EKB -tól teljesen kivülálló ok miatt elmarad, vagy csuszik az oktatás egy késöbbi időpontra ebben az esetben az EKB nem köteles visszafizetni az előleget amíg az előadás csúszásának oka meg nem szűnik. (vírus , oktató betegsége, kivülálló okok ,határzárak ..etc) 

  1. Adatvédelem

Az EKB a birtokába jutott személyes adatokat bizalmasan kezeli és azokat kizárólag a Weboldalon található Adatkezelési tájékoztatóban meghatározott célokra használja fel. Adatainak kezelésekor a mindenkor érvényben lévő adatvédelmi jogszabályokat tartjuk szem előtt. Az EKB részletes Adatkezelési tájékoztatóját megtalálja Weboldalunkon. Jelentkező a Képzésre történő jelentkezéssel hozzájárulást ad személyes adatainak az Adatkezelési tájékoztató szerinti kezeléséhez.

  1. Szerzői jog

8.1. A Képzések keretében kiadott, a Jelentkező részére átadott online anyagok, kiadványok, prezentációk, videók, hanganyagok és azok minden egyes összetevője (a továbbiakban: „Szellemi alkotás”) szerzői jogi védelem alá esik, amelynek jogosultja az EKB. Az EKB a Szellemi alkotások bármilyen módszerrel, technikával történő rögzítésével, másolásával és terjesztésével kapcsolatos jogot fenntartja. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten biztosított felhasználási engedélyen kívül az EKH minden, a Szellemi Alkotásokhoz fűződő jogot fenntart. A Képzés díja 80%-ban jogdíjat tartalmaz.

8.2. Az EKB nem kizárólagos és nem átruházható felhasználási engedélyt ad a Jelentkezőnek, hogy a Szellemi alkotásokat kizárólag saját személyes használat céljára, azok rendeltetésének megfelelően használja. A Jelentkező a Szellemi alkotásokat nem módosíthatja, nem rögzítheti, nem mentheti, nem sokszorosíthatja, nem terjesztheti. A Szellemi alkotásokat a Jelentkező nem veheti és nem adhatja kölcsön, bérbe vagy haszonbérbe, illetve nem jogosult a Jelentkezőt a jelen ÁSZF alapján megillető jogokat másra átruházni.

 

8.3. A Szellemi alkotások kereskedelemi célból megvalósuló, online, illetve bármely digitális vagy analóg adathordozó útján (pl. CD, DVD, BLU-RAY, HD-DVD, VHS, MINI-DV kazetta stb.) történő hasznosítása, így különösen forgalomba hozatala, illetve bármely formában történő terjesztése vagy értékesítése szigorúan tilos. Tilos továbbá a Szellemi alkotások bármely részének megváltoztatása, átdolgozása, bármely más műbe, publikációba, honlapba építése, akár elektronikus, akár más formában.

8.4. Az EKB a jelen 8. pontban írt felhasználási engedélyt visszavonhatja, amennyiben a Jelentkező a jelen pontban foglalt feltételeket és kikötéseket megszegi. Ez esetben a Jelentkező köteles a birtokában lévő Szellemi alkotások összes másolatát és alkotóelemét megsemmisíteni.

  1. Panaszkezelés, ügyfélszolgálat

10.1. A Jelentkező a Weboldallal, a Weboldalon meghirdetett Képzésekkel, elküldött jelentkezéseivel kapcsolatos kérdése, észrevétele esetén az EKB ügyfélszolgálatához fordulhat a Weboldalról elérhető „Üzenet az ügyfélszolgálatnak” funkció használatával vagy aa hungary@elenakeplinger.com e-mail címen.

10.2. A Jelentkezőnek az EKB által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban lehetősége van panasz benyújtására elektronikus úton a hungary@elenakeplinger.com e-mail címen. A beérkezett panaszokat 30 napon belül elbíráljuk és a Jelentkező által megadott elérhetőségen a Jelentkezőt írásban értesítjük az eredményről.

 

  1. Egyebek

11.1. Az EKB megtesz minden ésszerű és elvárható intézkedést a Weboldal biztonságos üzemeltetése érdekében, azonban ezen felül semmiféle, sem kifejezett, sem vélelmezett szavatosságot vagy garanciát nem vállalnak a Weboldal biztonságáért, számítógépes vírusoktól, valamint kém- és más kártékony programoktól való mentességéért, időszerűségéért, pontosságáért, illetve megszakítás nélküli működéséért. Az EKB a Weboldal használatával összefüggésben javasolja, hogy a Jelentkezők tegyék meg a szükséges óvintézkedéseket: használjanak vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítsék az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon történő Képzésre jelentkezés feltételezi a Jelentkező részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

11.2. Az EKB nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett

  1. A Jelentkezőt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

11.3. Az EKB a jelentkezés fogadása után visszaigazoló üzenetet küld a Jelentkező részére. Az

EKB nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

– Ha bármely működési hiba miatt a jelentkezés nem érkezett be.

– A Jelentkező számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező

meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.

11.4. A Weboldalon történő Képzésre jelentkezés tekintetében különösen az elektronikus

kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes

kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”), fogyasztó általi részvétel esetén a fogyasztó és a

vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (ll.26.) kormányrendelet,

valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései irányadóak.

 

Egyéb

Jelen ÁSZF-re a magyar jog az irányadó.

Jelen ÁSZF magyar es angol nyelven is elkészítésre került. A két változat közötti bármilyen eltérés esetére a magyar változatban foglaltak az irányadók.